Promo

STOKKE TRIPP TRAPP + BABY SET²

REF: 100125 / 650004

Promo

STOKKE TRIPP TRAPP + BABY SET²

318,00 € 249,00 € -22%

product.pay_in_3_paypal_1 3 product.pay_in_3_paypal_2 83,00 € product.pay_in_3_paypal_3

ESCULL ELS TEUS COLORS

TRIPP TRAPP:  
Producte Gratuït
info
product.freegift_tooltip
59,00 €

Amb aquesta compra, et regalem BABY SET²
Afegir a la cistella

318,00 € 249,00 € -22%

icon truck
Enviament gratuït. Entrega en 24-48 hores.
En Stock
icon truck

14 dies per a canvis i devolucions

Comprant aquest producte acumules 7,47 € en futures compres

5€ de benvinguda a la teva primera comanda

Obteniu 4 participacions per al sorteig d'aquest mes

icon truck
Enviament gratuït. Entrega en 24-48 hores.
En Stock
icon truck

14 dies per a canvis i devolucions

Comprant aquest producte acumules 7,47 € en futures compres

5€ de benvinguda a la teva primera comanda

Obteniu 4 participacions per al sorteig d'aquest mes

icon DETALL DE PRODUCTE

close cart

La trona Tripp Trapp de Stokke és una cadira evolutiva i ergonòmica , que creix amb el teu fill. Els múltiples accessoris permeten que s'adapti a qualsevol edat.

Es pot acostar a la taula del menjador, perquè el teu petit gaudeixi dels àpats en família , permetent així aprendre i desenvolupar-se al teu costat. El seu disseny intel·ligent proporciona llibertat de moviment , ja que regula la profunditat i l'alçada de la cadira i el reposapeus. Quan està ben regulada, el teu fill estarà assegut en una posició ergonòmicament correcta i còmoda per a qualsevol edat. ​

Tripp Trapp
  • Lliscadors estesos opcionals per incrementar l'estabilitat a la part posterior
  • La seva pintura no és tòxica . Està creada amb aigua
  • No conté substàncies perilloses i està lliure de bisfenol i falat
  • Guia per regular el seient i el reposapeus per adaptar la cadira a l'edat del nen
  • Podeu suportar un pes màxim de 136 kg
  • Té una garantia ampliada de 7 anys
Baby Set²
  • L'accessori Baby Set té un respatller alt perquè el nen pugui estar còmodament recolzat
  • Barra plastificada de subjecció amb corretja d'entrecuix integrada per aconseguir la màxima seguretat
  • Està disponible en els mateixos colors que la cadira trona
  • S'acobla a la cadira fàcilment sense necessitat d'eines
  • Instal·lació única i fàcil
  • El nou Baby Set és compatible amb les cadires Tripp Trapp produïdes després de maig de 2003 i amb tots els accessoris de la Tripp Trapp.

  • Pes : 7 kg
  • Dimensions : 49 x 79 x 46 cm
 

  • Fusta de Haia

  • Els vessaments de la Tripp Trapp poden netejar fàcilment amb un drap humit
  • La funda del Newborn Set es pot extreure i rentar a màquina

La cadira Tripp Trapp de Stokke va ser creada el 1972 pel dissenyador noruec Peter Opsvik. El seu disseny modern i funcional ha perdurat en el temps durant els seus més de 40 anys d'història i de la qual ja se n'han venut més de 10.000.000 d'unitats . Sens dubte, és una cadira o trona que s'adaptarà de forma natural al vostre dia a dia a casa.

icon Garantia de 3 anys*

close cart
La majoria dels productes de Stokke tenen una garantia estàndard de 3 anys, que es pot ampliar fins a 5 o 7 anys segons el producte i si es registra per a la garantia ampliada.

icon Enviaments i devolucions

close cart
CONDICIONS D’ENVIAMENT

L’àmbit actual de venda de bitti.es és de Península i Balears.

Per a productes en estoc, el termini d’entrega de Península és de 24/48 hores hàbils. Per a Balears, és de 48/72 hores hàbils.

PPer a entregues en un termini inferior al proposat per bitti.es, serà necessari contactar amb el comerç, amb la finalitat de confirmar la possibilitat d’aquest.

  • Per a entregues a Península, els ports de les comandes superiors a 50,00 € són gratuïts
    • Per a comandes inferiors a 50,00€, el càrrec estàndard serà de 6,90€
  • Per a entregues a Baleares, els ports de les comandes superiors a 100,00€ són gratuïts
    • Per a comandes inferiors a 100,00 €, el càrrec estàndard serà de9,00€

 

CANVIS I DEVOLUCIONS

En cas que, per qualsevol motiu, no quedi satisfet amb la seva comanda, té un termini de 14 dies naturals per a retornar-lo, a comptar des de la data d’entrega de la comanda segons resguard d’entrega (Art.44 de la Llei 7/1996 de 15 de Gener d’Ordenació del Comerç Minorista modificada per la Llei 47/2002 de 19 de Desembre).

En cas de voler realitzar un canvi, el client haurà de gestionar-ho via telefònica a través del número d’atenció al client 934 197 319 (ext. 2). En aquell moment, se l’informarà del procediment a seguir i se li tramitarà la devolució, sempre i quan es compleixi amb els requisits establerts per part de bitti.es

Aquests requisits estableixen que, el producte a retornar ha d’estar en perfectes condicions i ha de conservar el seu embalatge original (en cas contrari el producte pateix una depreciació), així com tota la documentació facilitada amb el producte.

bitti.es realitzarà el reintegrament de l’import total de la compra del consumidor, és a dir, el preu del producte.

Les despeses d’enviament de la devolució correran sempre a càrrec del client, a no se que es tracti d’un error o defecte per part de bitti.es. Només en aquest cas, bitti.es es responsabilitzarà d’aquestes despeses, recollint i gestionant la nova entrega del producte, en un termini de 24/48 hores, si el producte en qüestió estigués en estoc. O bé, en cas de no estar disponible, comprometent-se a informar al client, degudament, del temps estimat de reposició.

Abans de procedir al reintegrament, l’empresa de missatgeria recollirà el producte i l’entregarà novament a bitti. Un cop arribi a les nostres instal·lacions, bitti verificarà que s’hagin complert totes les condicions prèviament esmentades i procedirà a realitzar la devolució, mitjançant el mateix mètode de pagament amb el qual es va efectuar la compra, en un termini màxim de 7-14 dies naturals.

Conforme a les excepcions al Dret de Desistiment regulades en el RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes pertanyents al grup de cadiretes de cotxe (per motius de seguretat), cadires de passeig muntades o productes configurats a mida (productes personalitzats). .

icon PER QUÈ TRIAR BITTI?

close cart
Perquè som una marca de puericultura i mobiliari infantil enfocada a oferir el millor servei a tots els nostres clients.

Perquè portem més de 20 anys liderant el sector de la puericultura.
4.5/5
433 ressenyes
Perquè t’oferim:
  • Una àmplia selecció de les marques més premium.
  • Disponibilitat per a lliurament immediat de més de 1.000 articles en estoc
  • Enviament gratuït a tota Espanya (a partir de 50 euros de compra. Vàlid per a Península i Balears)
  • 5 euros de benvinguda en la teva primera compra al nostre lloc web
  • Atenció telefònica personalitzada per resoldre totes les teves dubtes
  • Servei postvenda, perquè sempre estem al teu costat
  • Possibilitat de tenir una llista de nadó online, amb múltiples avantatges per a tu, la teva família i amics.
Perquè milers de clients han confiat en nosaltres i ens hem convertit en un referent per a totes les persones que busquen el millor cuidado i atenció en aquesta nova etapa de les seves vides.

icon Informació de la marca

close cart
Marca registrada al registre de marques



Nom del fabricant



Adreça postal del fabricant



Correu electrònic de contacte del fabricant



Informació general sobre la seguretat del producte



Informació de contacte addicional



TRIA EL COLOR

close cart

TRIPP TRAPP:   Ref:

Producte Gratuït
Amb aquesta compra, et regalem  BABY SET²

Crea la teva Llista Nadó
Fàcil, ràpid i ple davantatges

Crea la teva Llista Nadó
Fàcil, ràpid
i ple d'avantatges

CREAR LLISTA
icon truck
Enviament gratuït*
icon truck

14 dies per a canvis i devolucions

STOKKE TRIPP TRAPP + BABY SET²

STOKKE TRIPP TRAPP + BABY SET²

TRIPP TRAPP:  
BABY SET²:  
318,00 € 249,00 € -22%
Afegir a la cistella