CADIRA DE PASSEIG STOKKE YOYO3 +6M BONPOINT
509,00 €
Aquest producte no té habilitada la venda en línia
L'edició especial Stokke Yoyo3 Bonpoint és la combinació perfecta de qualitat superior i modernitat per a famílies joves de tot el món.
Stokke Yoyo, el cotxet icònic per a tota una generació de pares, que els ha permès obrir-se a noves aventures i viatjar pel món, juntament amb l'aparença i l'estil de Bonpoint, són una celebració de les tradicions franceses transmeses de generació en generació.
Per a aquesta col·laboració , Bonpoint comparteix amb Stokke Yoyo el seu nou estampat: L'iconique .
Aquesta cadira destaca per mantenir les petites mesures de plegat, que compleix els estàndards de cabina d'avió. Es pot fer servir des del naixement fins als 22 kg.
L’àmbit actual de venda de bitti.es és de Península i Balears.
Per a productes en estoc, el termini d’entrega de Península és de 24/48 hores hàbils. Per a Balears, és de 48/72 hores hàbils.
PPer a entregues en un termini inferior al proposat per bitti.es, serà necessari contactar amb el comerç, amb la finalitat de confirmar la possibilitat d’aquest.
En cas que, per qualsevol motiu, no quedi satisfet amb la seva comanda, té un termini de 14 dies naturals per a retornar-lo, a comptar des de la data d’entrega de la comanda segons resguard d’entrega (Art.44 de la Llei 7/1996 de 15 de Gener d’Ordenació del Comerç Minorista modificada per la Llei 47/2002 de 19 de Desembre).
En cas de voler realitzar un canvi, el client haurà de gestionar-ho via telefònica a través del número d’atenció al client 934 197 319 (ext. 2). En aquell moment, se l’informarà del procediment a seguir i se li tramitarà la devolució, sempre i quan es compleixi amb els requisits establerts per part de bitti.es
Aquests requisits estableixen que, el producte a retornar ha d’estar en perfectes condicions i ha de conservar el seu embalatge original (en cas contrari el producte pateix una depreciació), així com tota la documentació facilitada amb el producte.
bitti.es realitzarà el reintegrament de l’import total de la compra del consumidor, és a dir, el preu del producte.
Les despeses d’enviament de la devolució correran sempre a càrrec del client, a no se que es tracti d’un error o defecte per part de bitti.es. Només en aquest cas, bitti.es es responsabilitzarà d’aquestes despeses, recollint i gestionant la nova entrega del producte, en un termini de 24/48 hores, si el producte en qüestió estigués en estoc. O bé, en cas de no estar disponible, comprometent-se a informar al client, degudament, del temps estimat de reposició.
Abans de procedir al reintegrament, l’empresa de missatgeria recollirà el producte i l’entregarà novament a bitti. Un cop arribi a les nostres instal·lacions, bitti verificarà que s’hagin complert totes les condicions prèviament esmentades i procedirà a realitzar la devolució, mitjançant el mateix mètode de pagament amb el qual es va efectuar la compra, en un termini màxim de 7-14 dies naturals.
Conforme a les excepcions al Dret de Desistiment regulades en el RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes pertanyents al grup de cadiretes de cotxe (per motius de seguretat), cadires de passeig muntades o productes configurats a mida (productes personalitzats). .
Crea la teva Llista Nadó
Fàcil, ràpid i ple davantatges
Crea la teva Llista Nadó
Fàcil, ràpid
i ple d'avantatges