Totes les compres que es facin a la botiga virtual bitti.es (Bitti Bebé S.L.) estan subjectes a les condicions de compra que s'exposen en aquest document.
Les vendes celebrades són vendes a distància regulades per la legislació espanyola vigent en la matèria. L'emplenament i l'enviament de l'Ordre de compra expressa l'adhesió plena i sense reserves a totes i cadascuna de les Condicions Generals, tal com s'indica a la casella "Accepto les Condicions Generals" a l'apartat de registre com a client.
p>Bitti.es és una botiga virtual que pertany a Bitti Bebé S.L. amb domicili a Av. Josep Tarradellas 155 -08029 Barcelona.
Un cop enviada l'Ordre de compra final a través dels mitjans electrònics oferts per bitti.es es procedirà a enviar una confirmació de comanda a l'adreça de correu electrònic indicada pel client. La responsabilitat sobre la veracitat i correcció de les dades ofertes pel client serà única i exclusivament del mateix.
En el cas de pagament a través de targeta de crèdit es procedirà de forma immediata a la preparació i enviament de la comanda. Si es fa per transferència bancària es requerirà la confirmació de la recepció de l'import al nostre compte bancari en el termini establert.
Des d'aquell moment i d'acord amb els terminis de lliurament establerts (veure Terminis de lliurament) es procedirà a l'enviament i lliurament de la comanda. Bitti.es declina tota responsabilitat en referència a causes fortuïtes i de força major que impossibilitin el lliurament informant al client del que ha passat i oferint solucions alternatives.
Els preus indicats a bitti.es inclouen sempre el 21% d'IVA i s'expressen en euros.
Bitti.es posa a disposició del client 3 formes o mitjans de pagament diferents per a la realització de les compres a la nostra botiga virtual:
Targeta de crèdit: El servei de pagament mitjançant targeta el proporciona directament un servidor segur del Banc Sabadell Atlántico. Bitti.es declina tota responsabilitat en relació amb la confidencialitat i seguretat de la informació i dades proporcionades pel client en ocasió del pagament de les compres electròniques mitjançant targeta de crèdit, en la mesura que el tractament d'aquesta informació i dades no es troba exclusivament sota control de bitti.es
Transferència: El client podrà pagar les compres mitjançant una transferència bancària al compte del Banc Sabadell Atlántico que rebrà a la confirmació de comanda que s'enviarà a la seva adreça de correu electrònic. En aquest cas haureu de notificar l'ingrés mitjançant una alerta al nostre correu electrònic info@bitti.es a> o enviant el comprovant de pagament al número de fax 934 197 426. Un cop rebut l'import total es procedirà a la preparació i tramesa de la comanda.
Paypal: El client té la possibilitat de pagar a través de la plataforma internacional Paypal de pagaments segurs per internet. Aquest sistema permet realitzar les compres sense necessitat d'inserir les dades de la targeta bancària a cada lloc de comerç electrònic on es facin les compres.
Paypal: El client té la possibilitat de pagar a través de la plataforma internacional Paypal de pagaments segurs per internet. Aquest sistema permet realitzar les compres sense necessitat d'inserir les dades de la targeta bancària a cada lloc de comerç electrònic on es facin les compres.
Scalapay: Comprant amb Scalapay rebràs la teva comanda de seguida i pagaràs en el nombre de terminis que hagis establert. Acceptes que els terminis se cedeixin a Retail Instalments SPV 1 Limited, a les parts vinculades i als seus cessionaris, i autoritzes aquesta cessió.
L'àmbit actual de venda de bitti.es és de Península i les Balears. Per a Península i Balears i per a productes en estoc el termini de lliurament és de 24/48 hores hàbils. Entenem com a dies hàbils per al lliurament de dilluns a divendres migdia. Per això els terminis de lliurament indicats a la fitxa de producte se circumscriuen a aquests períodes de lliurament per part de les empreses de transport.
Per lliuraments en termini inferior al proposat per bitti.es s'haurà de contactar amb bitti per tal de confirmar-ne la possibilitat.
A la fitxa de cada producte apareix el termini de lliurament en què bitti.es es compromet a lliurar el producte que pot variar entre 2-15 dies depenent del tipus de producte i pot arribar fins al mes si el producte és personalitzat. Es podria donar el cas de rebre el producte abans del que s'ha establert. Si per contra hi hagués alguna demora no prevista bitti.es es posarà contacte amb el client per avisar i informar sobre com procedir (Vegeu l'apartat Terminis de Lliurament de les Condicions Generals) i oferirà una alternativa de producte o tornarà l'import si no en satisfegués al client, exclusivament pel motiu de demora en el lliurament segons allò acordat a la comanda acceptada.
Per comandes a la Península superiors a 50€ els ports són gratuïts. Per a comandes inferiors a 50€ el càrrec estàndard serà de 6,90€. Per a comandes a les Illes Balears superiors a 100€ els ports són gratuïts. Per a comandes inferiors a 100€ el càrrec estàndard a Balears serà de 9€.
Si per qualsevol motiu no queda satisfet amb la vostra comanda, té un termini de 14 dies naturals per tornar-la, a comptar de la data de lliurament de la comanda segons el resguard de lliurament. (Segons l'Art.44 de la Llei 7/1996 de 15 de gener d'ordenació del comerç detallista modificada per la Llei 47/2002 de 19 de desembre).
En el cas de voler realitzar un canvi el client l'haurà de gestionar via telefònica a través del número d'atenció al client 934 197 319 (ext.2), en aquest moment es tramitarà la devolució i es confirmarà el procés que cal seguir.
Per això, el producte ha d'estar en perfectes condicions i en el seu embalatge original (en cas contrari el producte pateix una depreciació), així com tota la documentació del producte. Bitti farà el reintegrament al consumidor de l'import total de la compra, és a dir, el preu del producte. Les despeses d'enviament de la devolució seran a càrrec del client, tal com s'especifica més avall.
Conforme a les excepcions al Dret de Desistiment regulades al RDL 1/2007, no s'admetrà la devolució d'aquells productes pertanyents al grup de cadires de cotxe (per raons de seguretat), cadires de passeig muntades o productes configurats a mida (personalitzats).
Només en cas que bitti.es tingués la responsabilitat del canvi per causar desperfectes o error en la preparació de la comanda bitti.es es faria càrrec de les despeses de recollida i reposició. p>
Abans de procedir al reintegrament de l'import del consumidor, l'empresa de missatgeria recollirà el producte i un cop arribi a bitti es verificarà que s'hagin complert totes les condicions prèviament comentades; Aleshores bitti realitzarà el reemborsament mitjançant el mateix mètode de pagament amb què es va realitzar la compra en un termini màxim de 7-14 dies.
Les despeses de recollida procedents de l'empresa de missatgeria que recollirà el producte i el tornarà al magatzem de bitti correran a càrrec del client tret que es tracti de un error o defecte de bitti.
En el cas de tractar-se d'un producte defectuós bitti.es es farà càrrec del transport de recollida i del nou lliurament del producte en un espai de 24 a 48 hores si estigués disponible en estoc. En cas de no estar disponible bitti.es es compromet a informar el client degudament del temps estimat de reposició. Només en cas de no poder lliurar el producte en un temps inferior a una setmana respecte a l'acordat prèviament bitti.es es compromet a la devolució de l'import.
En el cas d'avaria o necessitat de reparació de qualsevol producte adquirit a bitti.es el client haurà de posar-se en contacte amb bitti.es a través de l'apartat contacte de la web, a l'adreça de correu electrònic info@bitti.es o via telefònica al número 934 197 319. Immediatament se us informarà del procés a seguir en cada cas segons les condicions de servei que bitti.es tingui amb cada proveïdor segons sigui larticle a reparar.
En cas de producte defectuós, el venedor haurà de procedir, segons correspongui, a la reparació, substitució, rebaixa de preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari. El venedor respon de les faltes de conformitat que es manifestin en el termini de dos anys des del lliurament. El consumidor i usuari haurà d'informar el venedor de la manca de conformitat en el termini de dos anys des que en va tenir coneixement.
A més del recordatori de l'existència de la garantia legal de conformitat per als béns, l'existència i les condicions dels serveis postvenda i les garanties comercials.
Tots els productes tenen 2 anys de garantia. Qualsevol reposició via utilització de la garantia ha de ser revisada prèviament pel supervisor corresponent a cada proveïdor. En cada cas se certificarà que el defecte causant de l'avaria o el mal funcionament prové expressament de defectes de fabricació o causes expressades en la garantia de cada producte. Cada proveïdor serà qui decidirà sobre el motiu del mal funcionament de cada producte i quedarà expressament fora del dret de reposició el mal ús del producte. Finalment, cal assenyalar que alguns productes poden tenir períodes superiors de garantia oferts pel proveïdor. Aquest període i característiques de garantia estaran degudament indicats a la documentació que acompanya cada producte.
Les condicions generals aquí exposades es regeixen per la llei vigent a Espanya en la matèria, que s'aplicarà subsidiàriament en tot el que no s'hagi previst en aquestes. Bàsicament per la llei 34/2002 d'11 de juliol de serveis d'informació i comerç electrònic, llei de Protecció de dades 15/1999 de 13 de desembre i Llei de Venda a Distància).
Aquestes Condicions Generals es regeixen per la llei espanyola. Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l'usuari.